Wysoki poziom pracy w grupach wiekowych, zastosowanie nowatorskich metod pracy, różnorodność zajęć dodatkowych - język angielski, rytmika, gimnastyka korekcyjna, religia.
Bogata oferta kulturalna
Uczestnictwo w spektaklach, przedstawieniach teatralnych i koncertach; spotkania z ciekawymi ludźmi i przedstawicielami różnych zawodów; udział w konkursach recytatorskich, plastycznych; uroczystości i spotkania rodzinne
Przyjmujemy dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i wczesnego wspomagania rozwoju
Zajęcia integracji sensorycznej; terapia ręki; terapia słuchowa Johansen; Dogoterapia; trening umiejętności społecznych; zajęcia z pedagogiem specjalnym, psychologiem, logopedą
Nasze przedszkole posiada własną kuchnię
Nasze posiłki są zawsze świeże, smaczne i zdrowe
Bogata oferta zajęć dodatkowych
Na życzenie rodziców: Judo, Aikido, Zumba, szachy, nauka gry na pianinie
Nasze przedszkole jest otwarte na potrzeby dzieci i rodziców
Wysoko wykwalifikowana kadra gwarantuje podmiotowe i indywidualne podejście do każdego dziecka. Dążymy do tego, aby dziecko w przedszkolu czuło się bezpieczne i kochane
policz wraz z dzieckiem okna i drzwi budynku przedszkola;
przeczytaj tablicę nad wejściem;
wspólnie z dzieckiem obserwuj zabawy na świeżym powietrzu;
zachęcaj dziecko do włączania się do wspólnej zabawy z przedszkolakami;
uczestnicz w dniach adaptacyjnych organizowanych przez Przedszkole;
baw się z dzieckiem w Przedszkole;
czytaj książki o tematyce przedszkolnej, rozmawiaj o ilustracjach itp.
Aby zapewnić dziecku udany start:
często mów dziecku, że niebawem pójdzie do przedszkola;
rozmawiaj z maluchem o przedszkolu;
opowiadaj, co będzie tam robiło, zapewnij, że pozna nowych kolegów i koleżanki, że dużo się nauczy;
rozbudź ciekawość, wręcz sprowokuj radosne oczekiwanie na pobyt w przedszkolu;
akceptuj dziecko i wspieraj je, staraj się zrozumieć jego stres;
mów pozytywnie o przedszkolu buduj zaufanie do nauczycieli przedszkola;
unikaj zachowań utrudniających adaptację, nie użalaj się nad dzieckiem.
Pomagaj dziecku w osiąganiu samodzielności:
przyzwyczajaj do samodzielnego załatwiania potrzeb fizjologicznych, mycia rąk i buzi, ubierania się, korzystania z chusteczek higienicznych;
ucz zdejmowania i zakładania ubrań;
dobieraj garderobę, która łatwo się zakłada (spodenki z gumką, luźne bluzy wciągane przez głowę, buty na rzepy lub zamek);
wdrażaj dziecko do utrzymywania w ładzie i porządku garderoby;
zachęcaj do samodzielnego jedzenia – picia z kubka, używania łyżki podczas posiłków;
odzwyczajaj dziecko od smoczka i butelki, pampersa;
motywuj dziecko do samodzielności, stosuj pochwały np.: „złożyłeś zabawki sam jak prawdziwy przedszkolak”; zachęcaj do odkładania zabawek na wyznaczone miejsce;
na około 2 – 3 tygodnie przed pójściem do przedszkola dostosuj rytm dnia do potrzeb przyszłego przedszkolaka, tak by po rozpoczęciu roku szkolnego liczba zmian nie przerosła dziecka.